fredag 3. september 2010

Atter ei uka e' gådd mot helg..


synes kun det er mandager og fredager i ukene nå for tiden...
Denne uka har gått med til treningsoppstart, styremøte, planlegging av svømmestevne, aktiviteta og barnehage.
Har tatt på meg å lage middagsmaten til svømmestevnet vi arrangerer..er litt spent på hvordan det vil gå til slutt.
I skrivende stund steker jeg på 80 rundstykker som skal serveres til middagen i morgen.
Utfordringen er at vi ennå ikke har fått antallet for hvor mange som skal spise. ;)

Huset fikk helgevasken i går..skulle egentlig på hytta sammen med de to minste fra i går til i dag, men kom på i siste liten at det var barnehage-fotografering kl halv 9 i mårrest.
-Så den hytteturen gikk i do!
I morgen arrangerer vi svømmestevne for rekrutter.
Blir det første svømmestevnet på mange år..men såpass må vi da gjøre for å markere at svømmeklubben er 50 år i år.

Etter stevnet er det hjem å lage middag..før middag og premieutdelinga på ungdomsklubben.
...så håper jeg på noen timer søvn. ;)

For på søndag er det atter en gang klart for tur med Barnas Turlag.
Bærtur..tenker at pannekakerøre må være perfekt til en sånn tur..steike pannekaker på bålet og spise med nyrørte blåbær må være perfekt :)

Så..blir det kjøttsuppe og middagsgjester om alt går etter planen.

Kanskje jeg gleder meg en liiiiten anelse til mandag alikevel ;)


Måtte bare ta med ett bilde av en laushund som vi stadi vækk må jage..passe faktisk vældi godt tel Tiril sine beskrivelsa..måtte nu bare finne ut at den her har satt tennern i ho...sir bare *PANG*
Når bildet her blei tadd så sto æ på kjøkkenet og gjorde kameraet litt reint og tok bilda ut vinduet førr å se om det blei bedre..å plutseli hadde æ fådd hunden som jager Vårin inni hagen vår, opp på trappa..på film..

1 kommentar:

  1. Så bildene på facen og alle var vi enige om at det var en fiiin tur;););) Begynt og blogge igjen;);) SÅ nå skla jeg komentere;);)
    Stor klem;)

    SvarSlett